Τι θα συνέβαινε αν όλοι κρατούσαν στο χέρι τους ένα μαγικό ραβδί; Πόσο εύκολο θα ήταν να ακουμπήσουμε ένα λυχνάρι και να μας εμφανιστεί το τζίνι, που θα μας πραγματοποιήσει όλες μας τις ευχές;
Η ζωή μας θα ήταν στρωμένη με ροδοπέταλα. Θα μπορούσαμε να λύσουμε όλα μας τα προβλήματα και να πραγματοποιήσουμε όλες μας τις ευχές. Θα μπορούσαμε να πετύχουμε όλους μας τους στόχους και να αποφύγουμε όλα τα εμπόδια.
Στην πραγματική ζωή δεν υπάρχουν μαγικά ραβδιά, ούτε τζίνι και νεράιδες. Όλα τα υπόλοιπα όμως στόχοι, εμπόδια, προβλήματα, όνειρα συνεχίζουν να υπάρχουν. Όλοι μας -μηδενός εξαιρουμένου- είμαστε σε θέση να τα πετύχουμε τους στόχους μας, να αποφύγουμε τυχόν εμπόδια και να επιλύσουμε προβλήματα που θα ανακύψουν.
Πώς; Ακολουθώντας τις τεχνικές επίτευξης στόχων και δείχνοντας εμπιστοσύνη σε έναν εξειδικευμένο σύμβουλο business ή life coaching, ο οποίος θα μας προπονήσει κατάλληλα και θα μας «φωτίσει» τον δρόμο, ώστε οι στόχοι μας να επιτευχθούν.
Μέσω του μοντέλου GROW, μπορείτε από αύριο κιόλας να πετύχετε τους στόχους σας είτε σε προσωπικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο.
Ας δούμε αναλυτικά το μοντέλο GROW. Το μοντέλο GROW προκύπτει από τις λέξεις Goals, Reality, Options & Will.
- Goals – Στόχοι: Ποιοι είναι οι στόχοι ή ποιος είναι ο στόχος σας; Τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε; Προσδιορίζετε για αρχή ποιος είναι ο στόχος!
- Reality – Πραγματικότητα: Περιγράφετε την κατάσταση και τη θέση στην οποία βρίσκεστε τώρα, σε πραγματικό χρόνο σε σχέση με τον στόχο. Μαζί με τον coach σας μπορείτε να αποκτήσετε επίγνωση και αυτογνωσία για τη θέση που είστε.
- Options – Επιλογές: Ποιες είναι οι επιλογές που έχετε; Ποια μέσα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώστε να φτάσετε στους στόχους.
- Will – Μέλλον: Τι ενέργειες θα κάνετε, ποιες δράσεις θα ξεκινήσετε προκειμένου να φτάσετε στον στόχο.
Με βάση τα παραπάνω ας δούμε ένα απλό παράδειγμα εφαρμογής:
Έχουμε έναν άνθρωπο που βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά και θέλει να φτάσει στον Λυκαβηττό.
Αρχικά πρέπει να προσδιορίσει ποιος είναι ο στόχος και έπειτα να ακολουθήσει το GROW Model:
Goal – Να φτάσει στον Λυκαβηττό
Reality – Σε ποιο σημείο βρίσκεται; Βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά. Πώς βρίσκεται στο λιμάνι; Πεζός; Έχει αμάξι;
Options – Τι επιλογές έχει σε σχέση με τη θέση που βρίσκεται; Να πάρει τα μέσα αν είναι πεζός. Να πάρει το αμάξι του ακολουθώντας συγκεκριμένη διαδρομή.
Will – Ποιες ενέργειες θα κάνει προκειμένου να φτάσει στον Λυκαβηττό
Όλοι μας μπορούμε να πετύχουμε οποιοδήποτε στόχο και να φτάσουμε στον Λυκαβηττό.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη εβδομάδα με το Φαινόμενο Multitasking.
Θέλεις να διαβάζεις περισσότερα θέματα που αφορούν την Παραγωγικότητα και το Ευ ζην; Ακολούθησε μας σε Facebook, Instagram ή κάνε εγγραφή σου στο Newsletter μας!
Πριν φύγετε ρίξτε μια ματιά
Marketeer | Business Coach
Απόκτησε το πρώτο του πτυχίο, το 2010, από το τμήμα Φιλολογίας του ΕΚΠΑ επίλεγοντας την κατεύθυνση της Γλωσσολογίας. Παράλληλα αποφοίτησε από το τμήμα Δημοσιογραφίας και Δημοσίων Σχέσεων του ANT1 Media Lab. To 2017 απόκτησε εξειδίκευση στο Digital Marketing και φέτος στο Business Coaching.
Από το 2008 ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία σε επιχειρήσεις εστίασης, εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Εργάστηκε σε τμήματα Διοίκησης, Marketing, Πωλήσεων και Δημοσίων Σχέσεων.
Το 2016 αναλαμβάνει την Διεύθυνση Marketing και Ανάπτυξης Δικτύου μέσω Franchise σε Εκπαιδευτικό όμιλο, όπου αναλαμβάνει τη χάραξη στρατηγικής marketing, την εποπτεία και την υλοποίηση του digital marketing, την εκπαίδευση προσωπικού, την οργάνωση και εισήγηση σεμιναρίων, την παρουσίαση και εκπροσώπηση της επιχείρησης σε νέους επενδυτές, τις δημοσίες σχέσεις και τις πωλήσεις.
Από το 2019 μέχρι σήμερα εργάζεται στο χώρο του Marketing και των Πωλήσεων σε Εμπορικές Εκθέσεις και συνεργάζεται με επιχειρήσεις, με σκοπό την ανάπτυξη, την προώθηση και την εξωστρέφεια τους.
Κατά την εργασιακή του πορεία έχει αναπτύξει ιδιαίτερες δεξιότητες και ικανότητες σε B2B και Β2C πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών. Περισσότερα δείτε εδώ!