Sunday, September 26

Sociallize με την blogger Θεοδώρα Παπά

Η Θεοδώρα εκτός από φοιτήτρια της Νομικής, διαχειρίζεται με μεγάλη επιτυχία το site Strawberry cheeks ένα site για την μόδα, την ομορφιά και την pop culture ενώ έχει κάνει σπουδές στους τομείς του digital marketing και του fashion styling. Θα την γνωρίσουμε καλύτερα μέσω της στήλης μας sociallize.

Θεοδώρα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!

Το Strawberry cheeks έκλεισε αισίως 4 χρόνια. Πώς προήλθε η ανάγκη δημιουργίας αυτού του site;

Δεν ήταν τόσο ανάγκη, όσο επιθυμία. Ήδη από την εφηβεία μου δεχόμουν φιλοφρονήσεις και ερωτήσεις για το στυλ μου, τις εμπειρίες μου από ταξίδια κτλ… Έτσι σκέφτηκα να δημιουργήσω έναν χώρο ο οποίος θα συγκεντρώνει όλες τις προεκτάσεις της αισθητικής μου και θα με ενθαρρύνει να διοχετεύω κάπου τη δημιουργικότητα και την αγάπη μου για το γράψιμο.

Συνάντησες δυσκολίες στην διαχείριση του;

Περισσότερο στην αρχή όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι. Επίσης, η οικονομική συντήρηση είναι πάντα ένας δύσκολος παράγοντας.

Έχοντας κάνει σπουδές digital marketing πιστεύεις ότι έχει αναπτυχθεί σωστά στην Ελλάδα ή όχι;

Στην Ελλάδα πολλές εταιρείες εστιάζουν περισσότερο στο να γίνουν απλά γνωστές μέσα από προφίλ μεγάλης απήχησης και λιγότερο στο να εδραιώσουν την δική τους εταιρική ταυτότητα και μια πρωτότυπη ιδέα που να καλύπτει κενά της αγοράς. Θα πρέπει να συμβαδίζουμε με τις ανάγκες της εποχής και παράλληλα να δημιουργούμε ένα διαδικτυακό περιβάλλον επαγγελματικό και φιλικό προς τον χρήστη/πελάτη. Σε αυτό το κομμάτι θεωρώ χωρεί ακόμη βελτίωση.

Γνωρίζω ότι το Παρίσι είναι πηγή έμπνευσης για εσένα. Σε έχει βοηθήσει και στο περιεχόμενο του Strawberry cheeks;

Σαφώς! Μεγάλο μέρος της θεματολογίας έχει να κάνει με την παριζιάνικη μόδα, ομορφιά, το παριζιάνικο μποέμ lifestyle. Πέραν του ότι άπτονται της δικής μου προσωπικής αισθητικής, θεωρώ πως προσελκύουν ευρύτερο ενδιαφέρον δεδομένου ότι το Παρίσι ήταν ανέκαθεν μια πρωτεύουσα μόδας και πολιτισμού.

Τι styling tip θα έδινες σε άτομα νεαρής ηλικίας που ψάχνουν την στιλιστική τους ταυτότητα;

Να μην φοβούνται να πειραματιστούν και να αποδέχονται ότι το στυλ τους θα αλλάζει ανάλογα και με την ηλικία, την επαγγελματική φάση ζωής κτλ… Να εστιάζουν στο τι τους αρέσει και τι είναι συνάμα πρακτικό και λιγότερο στο τι είναι στη μόδα. Πολλά trends είναι εφήμερα και πολλές φορές όχι ιδιαίτερα βολικά.

Οι φωτογραφίες είναι της @photos_nlm 

Ένας όρος που συναντάμε παντού τελευταία είναι αυτός των influencers. Τι γνώμη έχεις για αυτόν τον όρο;

Όπως και για την πλειοψηφία νομίζω, δεν είναι ο αγαπημένος μου. Πιθανώς γιατί αντιλαμβανόμαστε την έννοια της επιρροής (influencing) σε ζητήματα πιο ζωτικής σημασίας, σε στάσεις ζωής, και όχι τόσο σε υλικές παροχές. Ωστόσο πιστεύω πως σταδιακά θα αφομοιωθεί και θα σταματήσει να είναι περίεργος ή ενδεχομένως αστείος. Εδώ να θυμίσουμε πως και ο όρος “Youtuber” φαινόταν κάποτε περίεργος.  

Πώς συνδυάζονται όλες αυτές οι δημιουργικές αγάπες με τις Νομικές επιστήμες;

Όταν υπάρχει καλή διάθεση όλα γίνονται. Η νομική μού επιτρέπει να εξασκώ την κρίση και την επιχειρηματολογία μου, η μόδα να σκέφτομαι ατίθασα και ελεύθερα, έξω από κουτάκια.

Τι ελπίζεις μελλοντικά για τον κόσμο των social media;

Να συνεχίσει να αποτελεί έναν χώρο έκφρασης, έμπνευσης και αφιλτράριστης ενημέρωσης. Αλλά να λαμβάνει σοβαρότερα υπόψιν ζητήματα παραβίασης κανόνων κοινότητας, πνευματικής ιδιοκτησίας & λογοκρισίας (βγήκε ο δικηγόρος από μέσα μου χαχα). Επίσης το Instagram να βάλει δυνατότητα αναζήτησης στα stories ώστε να μην ψάχνουμε ώρες αν τα έχει δει κάποιος συγκεκριμένος.

Δείτε εδώ το site.

Και το instagram της Θεοδώρας.

Πριν φύγετε ρίξτε μια ματιά