Sunday, September 26

Οι θερμίδες δεν πρέπει να αποτελούν εμπόδιο στην έξοδο μου για φαγητό

Η έξοδος για φαγητό με παρέα είναι μια ευκαιρία για χαλάρωση, σε ένα περιβάλλον όπου η μουσική και το αλκοόλ δημιουργούν μια ιδανική κατάσταση ευφορίας. Τι γίνεται όμως με την κατανάλωση του φαγητού σε σχέση με τις θερμίδες, όπου οι επιπλέον θερμίδες επιβαρύνουν τον οργανισμό μας και με επιπλέον κιλά;

H διατροφή θα αποτελεί ένα ανασταλτικό παράγοντα για να απολαύσουμε την έξοδό μας ή μπορούμε να τον αναχαιτίσουμε βάζοντας σαν στόχο τις κατάλληλες προϋποθέσεις, προκειμένου να ελέγξουμε το βάρος μας;

Είναι γνωστό ότι όσοι προσέχουν το διαιτολόγιό τους, σε κάθε έξοδό τους για φαγητό, προκειμένου να περιορίσουν τις θερμίδες, επιλέγουν το ψητό άπαχο κρέας ή ψάρι σε συνδυασμό με μια πράσινη σαλάτα με βάση το ελαιόλαδο. Πρόκειται για ένα γεύμα που κυμαίνεται στις 450 θερμίδες περίπου, όταν το κρέας ή το ψάρι είναι γύρω στα 150γρ (300kcal) και η σαλάτα είναι γύρω στα δύο φλιτζάνια των 240mL (150kcal). Αυτός είναι ένας συνδυασμός που κρατά τη θερμιδική πρόσληψη σε χαμηλά επίπεδα.

 Βέβαια, οι θερμίδες αυξάνονται με την κατανάλωση μιας φέτας ψωμιού, του συνοδευτικού του κυρίως πιάτου (όπως π.χ. ρύζι) ή κρασιού. Έτσι, με 30γρ ψωμί (80kcal), 1/3 του φλιτζανιού συνοδευτικού του πιάτου (80kcal) και 120mL κρασιού ή 330 mL μπύρας (100kcal),  οι θερμίδες που αντιστοιχούν είναι γύρω στα 260kcal.

Εκτός από τις παραπάνω επιλογές, υπάρχουν και άλλες, προκειμένου να καλύψουμε τις 500-700 θερμίδες! Μπορούμε να έχουμε και διαφορετικές επιλογές, όπως πίτσα, ζυμαρικά ή τηγανιτά, αρκεί να είναι σε μικρές ποσότητες:

  • Δύο κομμάτια πίτσα έχουν γύρω στις 500-600 θερμίδες.
  • Ένα φλιτζάνι σπαγγέτι με σάλτσα ντομάτας έχει γύρω στις 400 θερμίδες.
  • Μισό φλιτζάνι τηγανιτά, όπως πατάτες ή κολοκυθάκια, έχουν περίπου 120 και 80 θερμίδες αντίστοιχα.

Επιλέξτε λοιπόν το συνδυασμό του γεύματος που σας αντιπροσωπεύει!

Η επιλογή της διατροφής είναι μια μορφή ελευθερίας και δρα ευεργετικά στην ψυχολογία μας, μέσω της συμμετοχής μας στην κοινή διατροφική πρόσληψη με την παρέα μας.

Απολαύστε το φαγητό και την παρέα σας κατά την έξοδό σας και διαχειριστείτε τη διατροφή σας, χωρίς να σας απασχολούν διαρκώς οι θερμίδες!

 Πηγή Φωτογραφίας:  istockphoto.com